Key Account Manager s maďarštinou

Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami. Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!


Pro jakou společnost budete pracovat?

Jsme firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet se a uspět na trhu. Vytváříme pro ně profesionální zázemí, kde mohou stabilně růst. Perfektně ovládáme účetnictví, máme přehled v legislativě, ale dokážeme i „nakopnout“ marketingové kampaně. Podstatnou součástí je taky obchodní tým, kam momentálně potřebujeme přijmout dalšího člena.

Koho hledáme?

Do frontmaňáckého obchodního týmu hledáme novou posilu. Všichni se rádi řídíme selským rozumem a snažíme se dělat věci jednoduše. Je pro nás důležité, aby vás tato práce naplňovala a abyste chtěl/a pracovat nejen pro sebe, ale pro celý tým. Někdy je potřeba zvládnout stresové situace. Jsme duší obchodníci a komunikace je naším koníčkem, což nás všechny vzájemně spojuje.

Co bude náplní vaší práce?

  • budete mít na starosti navazování, a především budování vztahů s obchodními sítěmi a potenciálními partnery. Vyhodnocovat jejich potřeby a budovat s nimi produktivní dlouhodobé vztahy 

  • součástí vaší práce budou i pravidelné porady a komunikace s celým obchodním týmem

  • někdy bude třeba přijmout kompromisy, jindy zase beze strachu navrhnout neotřelé řešení

  • potřebujeme, abyste neustrnul/a, ale naopak se posouval(a) ve svých znalostech a zkušenostech dopředu

  • jedná se o práci na plný úvazek

  • preferovaná lokalita: HU – Budapešť, Győr

Co byste měl/a ještě splňovat?

  • jste člověk, který alespoň tři roky pracoval na podobné obchodní pozici 

  • máte znalost maďarštiny na úrovni rodilého mluvčího a zároveň máte velmi dobrou znalost anglického jazyka, výhodou je znalost českého či slovenského jazyka

  • potřebujeme, abyste dokázal/a příjemně a profesionálně komunikovat s lidmi

  • máte výbornou znalost finančních a investičních produktů

  • v naší práci je velkou výhodou mít kreativní myšlení a odvahu pustit se do realizace vlastních nápadů

  • musíte umět pracovat samostatně a musí být na vás spoleh 

  • mít dobré komunikační, vyjednávací a mezilidské dovednosti a umět je uplatnit

Co nabízíme?

  • dobře nastavené pracovní prostředí, v němž se vzájemně podporujeme na cestě k firemním i osobním cílům

  • dáváme dostatečný prostor, abyste uplatnil/a svoje myšlenky a vlastní řešení

  • jsme parta fajn lidí, která táhne za jeden provaz

  • dostanete k tomu vlastní telefon a počítač a za některými partnery budete jezdit osobně. Občas budete zastupovat naši společnost na společenských a kulturních akcích

  • na začátku vám všechno ukážeme, ale postupem času si budete tvořit vlastní pracovní postupy a třeba i optimalizovat si opakující se úkony

  • oceníte různá školení a teambuildingy, které vás posunou ve znalostech o pořádný kus dál

  • na pracovišti máme rádi uvolněnou atmosféru a rádi se společně zasmějeme 

  • čas spolu trávíme nejen v práci, ale i ve volných chvílích. Zajdeme si třeba na bowling, do divadla nebo jen tak na pivo či na víno do sklípku

  • fixní odměna 30 000–50 000 Kč + odměna za výkon

Nástup: dle domluvy

Lokalita: Maďarsko

Pracovní poměr:

Místo práce: Brno

Typ úvazku: práce z domu, nebo žl



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2022 KARIERA.CZ s.r.o.